joi, 26 septembrie 2013

De ce?

De multe ori ne intrebam de ce nu am putut sa fim ca ceilalti?
De ce nu am putut sa vad intr-o fata ceea ce majoritatea baietilor vad?
De ce singurul lucru pe care nu pun asa mult pret mi-a fost bagat "cu forta" pe gat?
Sau poate nu iti pui niciodata aceste intrebari...deci e mai bine sa te opresti din citit.
Pentru cei care au o gramada de intrebari de pus as vrea mai intai sa le pun pe ale mele si apoi va voi raspunde si voua!
De ce nu am putut sa fiu ca restul baietilor?
Asta a fost prima intrebare la care m-am straduit sa caut mai intai un raspuns,am incercat fiecare meteoda ,am ales sa merg si sa ma rog pentru sufletul meu,dar Dumnezeu a fost strict si mi-a spus ca nu am nici o problema atat timp cat iubesc cu adevarat.Apoi m-am lamurit si am stiut ca totul se rezuma la adevarata iubire,nu la sex,nu la ce gaura iti placr...astea sunt legate de superficiala sexualitate.
M-am intrebat de ce sunt homosexual,nu gaseam nicaieri poe cineva care sa imi dea un raspuns pertinent si sa ma ajute.
Nu stiam sa imi controlez sentimentele,trairile...ce mai,eram un idiot...ma simteam ca ultimul gunoi pentru ca nu eram ca ceilalti.
Nu eram "normal" din punct de vedere al sexualitati.Nimeni nu accepta un asa tip de comportament si toata lumea se eschiveaza cand incepe o discutie despre homosexualitate sau sexualitate.
Am incercat sa iau legatura cu un psihiatru...ce-i drept omul s-a mirat de ce dracu am mers la el iar cand i-am spus"problema mea"mi-a spus sec:Iesi afara din cabinetul meu!Esti un tanar sanatos cu o orientare sexuala normala,din punct de vedere medical si psihiatric esti SANATOS si NORMAL!
Am ramas cu gura cascata,era primul om care ma accepta asa cum eram eu...si pana atunci imi luasem multe injurii!


publicitate
www.radiog-one.com
Dar daca nu ai timp de mers la psihiatru sau nu ai bani,sau iti e teama ar trebui sa vezi ca nu ce faci in dormitor sau cu cine alegi sa te saruti pe drum,asta nu ar trebui sa intereseze pe nimeni...tu esti NORMAL si nu e nimic rau in ceea ce iubesti!
Cum imi dau seama de iubirea adevarata?
Pai asta a fost o intrebare care m-a bulversat si mi-a facut viata amara vreo 5 luni de zile....
Am incercat prin a deslusi ce inseamna iubire....,
Am vazut ca oamenii se scalda in iubire egoista si se despart in nestire...merg pe principiul dau ca sa primesc si nu dau doar ca sa iubesc...
Deci,iubirea adevarata nu o gasesti in cat de mult primesti,o gasesti in cat de mult oferi!
Ai grija sa nu te pierzi in aventuri si prostitutie!

Autor: Doctor G

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu e nevoie sa ne reamintesti ca suntem analfabeti sau urati pentru ca stim deja acest lucru. Nu te obosi sa ma injuri sau sa ma critici fara motiv pentru ca , comentariul tau va fii sters in mod automat